Математика


Математика
Дата
Тема
Зміст
Зав
дання
07.04
Ділення на двоцифрове число. Розвязування задач.




І - №1120
ІІ-№1120,
1121
08.04
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові

Опрацювати номери  1124,1130
І - №1130
ІІ- №1130, 1131
09.04
Контрольна робота №7


Контрольна робота

1. Обчислити      

125 * 45
7м 25см *26
2365 * 26
12грн 65 к.  * 35

2. Обчислити вираз

723 * 48 - 942 * 30

3. Знайти невідоме число

х : 40 = 360 + 40

4. Задача 

Галя задумала число. Коли від чверті цього числа вона відняла 7, то дістала 23. Яке число задумала Галя?

5.Задача 

У магазин привезли 248 зошитів: зошити в клітинку становили 2/8 усіх зошитів, в лінію – ¾ усіх зошитів. На скільки більше привезли зошитів в лінію, ніж в клітинку до магазину?

   



Дата
Тема
Зміст
Завдання
14.04.20
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного.

І-№1137
ІІ-№1143
15.04.20

Письмове ділення багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження середнього арифметичного

І-№1154, 1155
ІІ-№1156, 1155
16.04.20
Письмове ділення багатоцифрових чисел на число другого десятка. Задачі на знаходження середнього арифметичного
Пояснення
І-№1163
ІІ-№1165. 1166
17.04.20
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, у випадку , коли частка містить нулі. Задачі на знаходження середньої  врожайності.

І-№1175
ІІ-№1176
21.04.20
Письмове ділення багатоцифрового чисела на двоцифровеколи частка містить нулі. Розв’язування задач на середнє арифметичне.

І-№1177
ІІ-№1186
22.04.20
Письмове ділення багатоцифрового чисела на двоцифрове, коли в кінці  частки є  нуль. Задачі на знаходження середнього арифметичного.


І- №1193
ІІ - №1197

23.04.20
Письмове ділення багатоцифрових  чисела на двоцифрові. Ділення з остачею. Розвязування задач, рівнянь.

І - № 1208, 1209
ІІ-№1209,1210
24. о4.20
Ділення з остачею на двоцифрове число. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач.


І-№1219,1220
ІІ-№1219,1221





Математика
Дата
Тема
Зміст
Зав
дання
28.04
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Повторення множення на трицифрове. Розв’язування задач.




І - №1233
ІІ-№1234
29.04
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. розв’язування виразів, складання і розв’язування задач.
І - №1243
ІІ- №1243, 1244
30.04
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові. Розвязування задач. 
             
№ 1253,1254

04.05
Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач. Самостійна робота

І- №1257
ІІ-№ 1260
05.05
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку, коли в частці є нулі. Повторення вивченого

 №1264
06.05
Контрольна робота № 8
1.      ОБЧИСЛИТИ
25192 : 47
22790 : 53
44092 : 73
10км 582м : 74
12ц96кг : 16
2.      ЗНАЙТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗУ
(1356+202950:45) *53
3.      РОЗВ*ЯЗАТИ РІВНЯННЯ
Х : 15 = 345 – 300
4.      РОЗВ*ЯЗАТИ ЗАДАЧУ
Із 30 га ділянки зібрали по 30 ц жита, а з 20 га – по 50 ц. Знайти середній урожай жита з цих ділянок.
5.      РОЗВ*ЯЗАТИ ЗАДАЧУ

Периметр квадрата 20 см. Чому дорівнює площа цього квадрата?

07.05
Аналіз контрольної роботи


08.05
12.05
Міри часу.
Таблиця одиниць вимірювання часу. Століття, секунда. Задачі на зведення до одиниці.

І-№1281,1280
ІІ-№1281,1282
13.0514.05
Вивчення тривалості подій за календарем. Перетворення одиниць часу. Задачі на зведення до одиниці. Знаходження значень виразів.

І-№1289,1291
ІІ-№1291,1292
15.05
Міри часу. Перетворення одиниць часу. Визначення часу за годинником.


І-№1298,1294
ІІ-№1294,1299
19.05
Додавання іменованих чисел, виражених мірами часу. Розв’язування задач.

№1305
20.05
Задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Повторення вивченого матеріалу.

І-№1208
ІІ-№1313
21.05
Додавання і віднімання іменованих чисел, вираженими мірами часу. Розв’язування задач на час.

І-№1319,1320
ІІ-№1319,1322
22.05
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач, виразів, рівнянь.

№1327,1330
26.05
Підсумкова контрольна робота.
Контрольна робота
1.              Розв’язати задачу.
     Двоє мотоциклістів виїхали назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 120 км. Яка відстань буде між мотоциклістами, якщо один проїде 2/3, а другий 3/5 всієї відстані?
2.              Порівняти числа і вирази.
84000     840 *100
(24+36) : 3      24+36 : 3
3.              Знайти значення виразу.
1428+10*(73*804 – 71370:234)
4.              Виконати дії з іменованими числами.
10ц 8кг – 1ц 05кг : 3
(3т – 8ц)*2

5.              Розв’язати рівняння.
(800 – 240) : х=20

(360 + 340)*х = 1400

27.05
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.


28.05
Підсумковий урок. Тест.

Виконати тест.
29.05
Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні батьки! Розпочато для учнів 4 клас у в ідеоуроки для дистанційного навчання на телеканалі   ПЛЮС ПЛЮС,  щовівторка т...